ადრეული და სკოლამდელი განათლების მიმწოდებელი ნებისმიერი დაწესებულება, პირველ რიგში, არის ორგანიზაცია. შესაბამისად, ბაღს როგორც ორგანიზაციას, უნდა ჰქონდეს საკუთარი ფილოსოფია, მისია, მიზნები.
ადრეული და სკოლამდელი განათლების ხარისხის სტანდარტის მიხედვით, საბავშვო ბაღის ფილოსოფია, ერთი მხრივ, უნდა ეყრდნობოდეს ქვეყანაში არსებულ საგანმანათლებლო სტანდარტებს, ადგილობრივ კულტურას, მეორე მხრივ კი, ასახავდეს დაწესებულების უნიკალურობასა და ინდივიდუალიზმს.
დაწესებულების მისიის, ხედვის ჩამოყალიბებაში მნიშვნელოვანია, თუ რა არის ორგანიზაციის დანიშნულება, რისთვის არსებობს ბაღი, რა ცვლებების შეტანა სურს თავისი არსებობით ბავშვების ცხოვრებასა და მათ გარშემო არსებულ გარემოში. უმჯობესია, თუ დაწესებულების თანამშრომლები ერთმანეთს საკუთარ მოსაზრებებს გაუზიარებენ და შეთანხმდებიან საბოლოო ფორმულირებაზე.
ხარისხის სტანდარტში მოცემულია ადრეული და სკოლამდელი დაწესებულების მისიისა და მიზნების ჩამოყალიბების ნიმუშები, რომლის მიხედვითაც, შესაძლებელია ბაღმა მისია, მიზნები და ამოცანები განსაზღვროს.
ბაღის მისია:
ჩვენი მისიაა შევქმნათ გარემო, რომელიც ხელს შეუწყობს ბავშვს გამოავლინოს და განავითაროს შემოქმედებითი უნარები, დასვას კითხვები და ეძიოს პასუხები, იყოს გახსნილი, კრიტიკულად მოაზროვნე, ჰქონდეს სამყაროს მრავალფეროვნების დანახვის საშუალება.
ბაღის მიზნები:
ამოცანები:
იხილეთ ასევე:
განათლების სამინისტრო საჯარო და კერძო საბავშვო ბაღებისთვის კითხვარს მშობლებთან ათანხმებს